Buletin informativ

BULETIN INFORMATIV
publicat in conformitate cu prevederile Legii 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public

Asigurarea accesului la informaţiile de interes public conform Legii 544/2001 se face din oficiu sau la cerere prin intermediul Compartimentului Relatii cu publicul din incinta Primăriei comunei Boghicea, telefon 0233 767 311, la adresa de e-mail: secretariat@comunaboghicea.ro sau la adresa Primăriei Comunei Boghicea, str. Principală, nr. 76, localitatea Boghicea, județul Neamț, www.comunaboghicea.ro
Conform Art.5, alin.(1) şi(2) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, autoritatile si institutiile publice au obligatia să publice şi să actualizeze anual un buletin informativ care va cuprinde următoarele informatii de interes public:
a) actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice;
b) structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice, programul de functionare
c) numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice:
d) coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de Internet:
e) sursele financiare, bugetul si bilantul contabil;
f) programele si strategiile proprii;
g) lista cuprinzand documentele de interes public;
h) lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii;
i) modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate.

a) ACTELE NORMATIVE – care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei Comunei Boghicea

ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 57/2019 privind Codul administrativ
LEGE nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public
HOTARARE nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public
HOTĂRÂRE nr. 478/2016 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 123/2002
– – HOTĂRÂRE nr. 830/2022 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 123/2002
LEGE nr. 98/2016 privind achizitiile publice
LEGE nr. 52/2003, republicata,  privind transparenta decizionala in administratia publica
LEGEA nr. 53/2003 privind Codul Muncii cu modificarile ulterioare
– HCL nr. – privind aprobarea Regulamentului de Organizare si Functionare al aparatului de specialitate al primarului comunei Boghicea
– HCL nr. – privind aprobarea Regulamentului de ordine interioară

b) STRUCTURA ORGANIZATORICĂ, ATRIBUTII, PROGRAMUL DE FUNCTIONARE, PROGRAMUL DE AUDIENTE

Organigrama institutiei aprobată prin HCL nr. …. privind modificarea organigramei si a statului de funcții

Structura organizatorică si atribuţiile aparatului de specialitate al Primarului sunt disponibile pe pagina instituţiei

Programul de functionare
Luni – Vineri: 08.00 – 16.00

Program de furnizare a informatiilor de interes public – Relatii cu publicul:
Luni – Vineri: 08.00 – 16.00

Procedura de obţinere a informaţiilor de interes public este postată pe site-ul instituţiei la rubrica Solicitarea informațiilor de interes public

Program de audiente

Numele si prenumele Functia Zile de audiente Ore de audiente
Cazamir Mihai Primar Luni – Vineri 08:00 – 16:00
Macovei Nicolae Viceprimar Luni – Vineri 08:00 – 16:00
Pantiru Mariana-Doinita Secretar Luni – Vineri 08:00 – 16:00

NOTA:
Înscrierile în audiența se vor face in fiecare zi, intre orele 08,30 – 10,00, astfel:
– telefonic, la nr. 0233 767 311
– personal
– prin cerere scrisa depusa la Registratura.

Procedura de înscriere în audienţe este postată pe site-ul instituţiei la rubrica Contact ->Program de audienţe

c) NUMELE SI PRENUMELE PERSOANELOR DIN CONDUCEREA PRIMARIEI COMUNEI BOGHICEASI ALE FUNCTIONARULUI RESPONSABIL CU DIFUZAREA INFORMATIILOR DE INTERES PUBLIC

Conducerea Primariei Comunei Boghicea:
Dl. Cazamir Mihai – Primar
Dl Macovei Nicolae – Viceprimar
D-na. Pantiru Mariana-Doinita – Secretarul comunei Boghicea
Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public: D-na. Farcas Noema Iolanda

d) COORDONATE DE CONTACT

Denumire: Primaria Comunei Boghicea
Sediul: localitatea Boghicea, str. Principală, nr. 76, județul Neamț
Telefon: 0233 767 311 / 0233 767 312
Fax : 0233 767 312
E-mail: secretariat@comunaboghicea.ro
Site: comunaboghicea.ro

e) SURSELE FINANCIARE, BUGETUL SI BILANTUL CONTABIL

Bugetul propriu al comunei Boghicea şi situaţiile financiare centralizate ale comunei trimestriale şi anuale sunt publicate pe site-ul instituţiei la următoarele adrese: Buget din toate sursele de venituri
Referitor la sursele financiare ale comunei Boghicea atât ca previziune cât şi încasările efective sunt detaliate pe categorii de surse, în bugetele componente ale bugetului propriu al comunei Adincata şi în Conturile de execuţie a bugetului din Situaţiile financiare centralizate, publicate pe site-ul Primăriei comunei Boghicea.

f) PROGRAME SI STRATEGII PROPRII :

– se pot consulta la sediul institutiei şi pe site la rubrica Programe si strategii

g) MODALITATILE DE CONTESTARE A DECIZIEI AUTORITATII SAU A INSTITUTIEI PUBLICE ÎN SITUATIA IN CARE PERSOANA SE CONSIDERA VATAMATA IN PRIVINTA DREPTULUI DE ACCES LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC SOLICITATE

În conformitate cu prevederile art. 22 din Legea nr. 544/2001 si ale art. 36 din din HG nr. 123/2002, cu modificările şi completările ulterioare, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute de legea privind liberul acces la informatiile de interes public, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului in a carei raza teritoriala domiciliaza sau in a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori institutiei. Plangerea se face in termen de 30 de zile de la data expirarii termenului prevazut la art. 7 din Legea nr. 544/2001.